dissabte, 30 de maig del 2009

1r any ... adeu !

Doncs sí ...
Sembla que això ja s'ha acabat !
Sense adonar-nos ja hem acabat el primer any de la carrera !
Encara ens queden tres setmanes de molta feina, i més que feina...de molt d'estudi... però en un no res ja tindrem l'estiu amb nosaltres i tot el que aquest comporta: platja, sol, tranquilitat, temps per fer el que vulguem, etc...
Vaig entrar a la universitat sense conèixer ningú i la veritat es que això m'espantava moltíssim, però de seguida hem vaig adonar de que moltes de les meves companyes es trovaben en la mateixa situació que jo. De mica en mica vaig anar parlant amb la gent i després aquestes xerrades seguien quan ens trobavem al ferrocarril o al metro... Al cap de poques setmanes ja tenia el meu grupet format: l'Aida, la Raquel i la Irinea !
Recordo com si fos ahir com les vaig conèixer a cada una d'elles !

A l'Aida perquè era una de les poques persones que anava amb mi a plàstica, a la Raquel perquè quan vam sortir l'Aida i jo a fumar ella estava a fora i es va quedar fumant amb nosaltres i a la Irinea perquè la veia cada dia tan al metro com al ferrocarril... i així de mica en mica ens vam anar coneixent i ara no les canviava per res del món !
Són úniques !

Per tots els moments que he viscut amb vosaltres, els treballs, les nits de festa, les baixades i pujades amb ferrocarril, bus i metro, els matins a casa d'una o a casa l'altre, les tardes a la universitat, els somriures, les alegries, les penes, els nervis, les tonteries, les estones de sol, les confidencies ... GRÀCIES REINES MEVES !

Ara, com ja he dit, ens toca estudiar de valent per poder acabar la carrera en tres anys i ser les millors mestres de món !
Encara que hi hagi moments en que poguem més, encara que hi hagi dies que sembli que no acabarem mai la feina, encara que hi hagi setmanes que tinguem milers d'entregues per fer, encara que marxem a dormir cada dia a les 4 de la matinada, per molt que tinguem son, per molt que volguem deixar-ho correr tot, ... ens hem d'esforçar ! Si ho pensem bé, són tres anys...que dic tres anys...dos anys els que ens queden! i de ben segur que passaran tan ràpid com ho ha fet aquest primer i si hem pogut fer un ... en podem fer moltíssims més !
No ens falten les ganes d'aprendre, de saber, de conèixer coses noves ... i estic segura que totes podem aconseguir-ho !

MOLTA SORT A TOTES PELS EXAMENS !
I QUE LES ESTONES D'ESTUDI NO ES FAGIN GAIRE PESADES !


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada